.

23 november 2006

pillat lite.

Nu har jag suttit och pillat på sidan lite:) Visst blev den snygg ? Nu är det iaf ingen som har lika som jag har.. WOHO!

På lördag så åker jag och Calle till Enköping för att gå på Neos dop. Det ska bli riktigt kul. Det är ju så många som är där. Men jag har redan bestämmt mig att jag ska vara höns mamma. Dvs att jag ska ta hand om Liam, Jesper & Kevin.. :D Det kommer nog blir så :D ALLA ÄLSKAR MIG!! Calle åker hem igen samma dag medans jag stannar hos Jenny tills på måndag :) För jag VET att på dopet så kommer jag knapt inte äns kunne se Neo för min släkt är sån. Dom tänker bara på sig själv och alltid vill ha han. Det va så med Liam också =/ Så jag hinner knapt inte se Neo.. Så det blir skönt att jag stannar tills på måndag för då har jag dagar på mig att bara umgås med Neo och inga j*vla släkt i vägen :D

Usch jag får jätte ont i magen när jag tänker på skolan. Jag har inte råd att åka på tentan :S Först så ska jag åka dit den 8 och göra skriftliga och sen veckan efter ska jag göra muntliga. Så mkt pengar har jag faktist inte :S ÅÅH!! HATAR!!

2 kommentarer:

Klockan 23 november 2006 kl. 13:32:00 CET , Anonymous Anonym sa...

Din sida ser superfin ut och klart att du får länka till mig! Självklart :D

 
Klockan 24 november 2006 kl. 22:42:00 CET , Blogger Frida & Riley sa...

Hej! Du borde ansöka om resebidrag ifrån kommunen, det fick jag när jag pluggade i stockholm. :)

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida