.

05 januari 2007

Lycka

Jag vet att allt har gått upp och ner hela tiden. Men vilket förhållande gör inte det ?! Jag vet att det är kärleken vi har för varandra som får oss att stanna. Jag älskar dig, över allt. Visst är alla vi människor, vi blir aldrig nöjda. Ena dagen vill man känna på "singel" livet igen, andra dagen vill man ha närheten av den man älskar. Men jag vet, genom eld och vatten så kommer det vara vi 2. Jag kommer att vara din flickvän så länge du håller min hand. Tack för att du finns för mig, tack för att du ger mig lycka.

Själv så kunde jag inte hålla mig för Jenny vad Neo kommer få i 1års present, visst är det 7månader dit men ändå.. Jag ska tatuera Neo på benet (den bilden som är över detta) Sött va ? :D Jenny och jag har allitd och kommer alltid att hålla imot, och Neo är som sagt "min bäbis" :D

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida