.

15 februari 2007

CP LINUS!!

Linus är min "lillebror".. Han bodde på samma fosterfamilj som mig och Jenny. Iaf, han skrev igår kväll och frågade om jag sov, jag svarade ja.. Fast jag igentligen inte sov men jag höll på att få Diezel att somna och sen skulle jag. Va hur trött som helst. Men sen så fortsätter han att skriva sms, jag skrev att han skulle sluta skriva för som sagt han trodde ju att jag sov.. Men efter det fick han damp!! Skrev 1000 sms efter varandra, störd ? DET KAN MAN SÄGA!! Idag så "hotar" han mig (HAHA), att jag ska vara rädd när jag går ut osv.. ORKA? Svårt att bara ta bort mitt nr. Orka med småbarn.

Ni kanske undrar varför jag inte bara stänger av min mobil? För det första, varför gör det bara för HAN.. Och för det andra, jag har blivit sååå beroende att ha mobilen på sen Syrran va på förlossningen och skulle föda Neo. Tänk om något händer honnom<3

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida