.

02 december 2006

Lycka

Hela vägen från David påväg hem så pratade Calle om att flytta till Enköping. Om hur han kommer att trivas, hur han vill ha lägenheten osv. Jag känner en sån stor lycka att höra han prata om det, det är inte så att vi har bestämt att flytta dit. Men ah, Sana vet vad jag pratar om :) Men jag vet faktist inte äns om jag vill det. Visst saknar jag Enköping MASSA! Men jag vet hur det kommer att bli att flytta dit igen. Jag känner ju mig mer hemma här i Kristinehamn än va jag har gjort i Enköping som jag har bott i runt 5år. Jag trivs här, men det är ju en hake, jag känner ingen. Det är ruskigt utrkande på vardagarna att inte ha något att göra. Tänk va bra det skulle vara med att ha ett barn (haha skoja bara).. Jag få se hur det blir med allt. Förmodligen så kommer jag att stanna här men även att vara i Enköping oftare. Jag saknar ju Enköping nu en massa pga att jag vill vara med Jenny & Neo. Men jag ker dit nu i veckan och FÖRMODLIGEN stannar tills nästa vecka, men få se. För jag vet om jag stannar så länge så kommer jag bara längta hem...

Sicka problem jag har va ?? ;) Men jag är såååå glad att Calle står vid min sida, vad som än händer.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida