.

19 januari 2007

1 vecka kvar..

Yeha, om 1 vecka så kommer Jenny och min bäbis Neo hit. Kul kul!! Dom ska ju vara här tills jag flyttar tillbaka så hon och jag kommer ta sällskap hem. :) Jag bara längtar såååå jätte mkt tills jag har Diezel (vovven) i min famn. Så sött!

Vad ska man skriva ? Det händer ju inte direkt "wow" saker i mitt liv..


Jag ska försöka att sluta röka, måste ha pengar. Ska spara pengar till Piercingsmycken, piercingar & tatueringar. Jag har hittat 2 svenska sidor som är riktigt billiga piercingsmycken. Det finns en sida som säljer i partier tex 100st navel piercing för 600kr. Det är fan billigt! Så jag ska köpa massa navel piercingar (helst 2 av varje) pga att jag har ju 2st hål i naveln. Och så måste jag köpa massa pluggar och bcr ringar.. :) Sen ska jag ha ett "piercing" bord som jag ska ha allt.

Sån ska jag också köpa och ha alla navel piercingar i.. Är det inte fräckt ?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida