.

12 januari 2007

Yeh..

Nu har jag och Calle kommit fram till: Att jag ska flytta hem i början av februari typ, det blir bäst så. Mår inge bra att bara sitta här inne hela tiden, sen får man ta det som kommer. Vi kommer att skaffa hund fortfarande, men det blir ändrade planer. Jag tar med Han hem till Enköping och OM det tar slut mellan mig och Calle i framtiden så är det min hund. Pga att om vovven ska vara "min" nu när han är valp så kommer bara vovven må dåligt sen om Calle ska ta tillbaka.. Så det är så det ligger till i mitt liv just nu. Man vet aldrig vad som kommer bakom hörnet, men det få då komma som det kommer..

Jag har börjat att töja andra örat:) Eller rätta sagt, det gjorde jag för flera veckor sen. Men har kommit upp till en del mm nu.. Vet inte hur mkt, pga att jag töjer med "lera" Men det är inte mer än 10mm iaf, mkt mindre.. :D

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida