.

31 januari 2007

Flytt till Enköping

Jopp det blir det om ca 4 timmar. Är typ "rädd" för att åka nu, har så bajs mycket packning.. :O en dragväska, en stor ryggsäck, en påse(som jag har satt fast på dragväskan) och stor axelväska.. och sen Diezel... Gaah! Ibland önskar man värkligen att man hade en åsna ;) Som kunde bära åt mig. Men men, det kommer nog gå bra, det jobbigaste är bara att ta på allt och ta av allt från tåget.. Fast igentligen så är bara dragväskan jobbigaste, pga att jag måste ha en hand för att dra den, så jag måste bära Diezel med en hand. Och det är dragväskan som är jobbig att ta på tåget pga att den är tung.. Kommer till Enköping 14:10 :)

Kommer sakna Calle en MASSA!! Han skickade sms efter han hade gått till jobbet, jag började gråta :$

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida