.

27 januari 2007

Vaken med tuppen

Japp det är man :) Vaknade för typ 1 timma sen. Jenny och Neo är ju på besök så han vaknade kl7 :P Inte så konstigt heller han gick och la sig 19:00 - 20:0 igår kväll. Åååh han är ju bara för underbar den där lillen :D Just nu ligger han brevid mig och leker på täcket :D

Haha vi har ju en säng i sovrummet (nähe?). Men ingen sov där. Jenny sov på uppblåsbara madrassen i vardagsrummet, Neo sov på golvet brevid sen jag, fast det blev för knöligt för mig så jag la mig i soffan :D

Stackars Mitzy (katten) hon stod vid yttedörren igår jätte länge, typ vänta på att Calle skulle komma hem nån gång.. Naaw

Idag ska vi inte göra så mkt, Jenny vill gå in i 10:kr affären som vi har här :D hehe det finns faktist en del fina saker där.

Ne nu ska jag pussa mera på lillen :D

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida