.

07 januari 2007

Sjuk?

Undra om jag börjar bli sjuk, det känns så. Min hals är helt körd och mitt huvud gör så pissigt ont. Och självklart har man mens värk också.. =/ Så idag blir det bara att ligga hemma och tycka synd om sig själv, har värkligen ingen kraft i kroppen. Hoppas bara jag orkar att handla, det är ett måste just nu, men om jag mår så som jag gör nu sen så orkar jag inte =/

Igår så va vi på förfest hos D, för han fyllde år. Det va lite så där "nja kul.." Det va 2 brudar där som man helst skulle vilja undvika att vara i samma rum med. Börja kyssa varandra på brösten osv osv och det va ändå ingen som brydde sig men ändå så försökte dom hela tiden.. IAF.. Sen så fortsatte vi till Biljarden och satt och drack och pratade. Fast jag drack knapt inget, orkade inte spy så jag drack typ bara 3-4 flaskor från kl 6-12 så det va helt lungt med mig. Calle va lika dryg som vanligt när han är full :) hehe och när man snackar om dryg då ska man vara med P när han är full.. haha fy fan :D

Undra vad jag ska äta idag, Calle kommer inte hem fören vid 21:30 så det är jag som lagar mat då... Kyckling file ? Ah det få fan duga :D

Den 27:e så har jag och Calle varit tillsammans i 6månadet, fy fan va tiden går fort. Det känns som vi än idag försöker få allt att gå ihop eller hur man ska säga :D hehe..
Den 26:e så kommer Jenny och min bäbibs hit!! WOOOOHOOOO!!!!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida