.

17 februari 2007

Yeha..

Hmm "tjaffar" med C. Jag ljög för han, men han vet nu sanningen. Och jag döljer inget. Men just nu så tänker jag faktist på mitt eget bästa. Så roligt som jag hade det igår har jag inte haft på länge.
I veckan så kommer förmodligen mina kläder som jag beställde från H&M *håller tummarna*. Alltid lika roligt att testa kläder :)
Mamma & hennes man ska åka på kryssning på fredag, så jag blir ensam hemma =/ Ska prata och smöra till mig så att S kan sitta hundvakt. För isf så ska jag göra det jag gjorde igår på fredag igen. Hellre sitta på samma plats i ca 4 timmar med en person som pratar och skämtar en MASSA, än att sitta hemma helt själv... faktist!!

Yeye, vet inte vad jag ska skriva. Dagarna är sig lika... Lite trött samt, men men...

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida