.

03 december 2006

:( tumör

På kortet så ser man tumören vid armhålan :(

Imorse när jag skulle gå och pussa på råttorna lite så ser jag en knöl vid armhålan på Måne. Måne har en tumör.. :( Först trodde jag att jag va oansvarig för att jag inte hadde sätt det innan, men jag lästa runt lite och det visade sig att råttor kan få tumör bara så där "poff" under en natt. :( Visst hon visar inte att hon inte mår dåligt. Hon äter, rör sig precis så som hon ska. Och kollar under tassarna hela tiden, för om dom är smutsiga så visar det att hon inte äns ha nån ork att tävtta sig. Men det värsta är nog att jag värkligen inte hade räknat med detta denna månad, så vi har handlat julklapp till Neo, stor handlat mat osv.. Så Pengar har jag inte till veterinär besök :'( Men hoppas att hon mår bra ett tag till. Vill inte att hon ska gå bort, inte min måne!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida