.

04 december 2006

:D

Idag ska Calle ringa angående jobbet jag kanske kommer att få. Jag hoppas värkligen. Isf, så i början så kommer jag bara få hoppa in om någon är sjuk eller så. Men bara att jobba vissa dagar får jag t.o.m. mer än va jag får från skolan. Så jag hoppas värkligen att jag får det jobbet. Det är på ett dagis :) Calle ska också fråga hur det är med piercingar, jag orkar inte gå dit med dom och sen höra massa skit.. =/

Igår morse så hörde jag något ifrån sovrummet, jag sprang dit och såg att Mitzy va på buren igen. Jag sa det till Calle och han bestämmde sig att vi skulle flytta Mitzys rum till garderoben i Hallen. Så när han kom hem igår så fixade han det. Jag passade på att städa buren och gjorde det fint igen och la buren på golvet. Måne och Skumpa va precis som förr då jag bodde i Enköping fast lite mer rädda. Det är bra iaf att dom har sitt "ställe" bakom gardinen, hellre det än I sängen som dom hadde i Enköping :D hehe. Så Måne mår jätte bra fast hon har en tumör. Hon springer runt och är på sin vakt :D


Imorgon så åker jag till Enköping för att göra tentan på onsdagen, men det värsta är att jag ska göra en annan tentan nästa vecka. Så det "bästa" är att jag stannar i Enköping över 1 vecka. Men jag kommer få SÅN hem längtan så det bara skriker om det. Kommer värkligen inte vara på gott humör dom sista dagarna.. Det är typ ett jättejobbigt beslut för mig.. BLÄÄ!!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida