.

31 januari 2007

=(

Ja nu skulle jag redan vara i hallsberg.. :( Men ah, det gick VÄRKLIGEN inte att gå med den packningen jag hade.. Härifrån till stationen ska det ta typ 10min, det tog 30min för mig bara halv vägs.. Så jag han inte.. Satte mig i snön och böla.. haha fan va sur jag va.. (tror jag har PMS)
Så nu är jag här igen, ska åka 15:00 och då med buss till örebro och sen tåg därifrån till Enköping.. Jag har tagit ut alla skolböcker (det va de som vägde BLY), Calle får skicka dom till mig sen. Har även tagit ut en del kläder som jag igentligen skulle vilja ha med mig :( men men, nu har jag iaf bara ryggsäcken och axel väskan. Så jag har 2händer fria så jag kan hålla Diezel bättre.
Så 2a gången gilt ?

Har även inga cigg :( och jag kan inte gå och handla heller.. Lilla Diezel.. :(

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida