.

19 februari 2007

Jobbig dag..

Hela denna dagen har varit riktigt jobbig kan jag lova. Från ena saken till den andre.. Men nu så har typ allt lagt sig. Lite saker kvar än som man borde reda ut men det orkar jag verkligen inte.
Jag ska gå ner till Tom's Tattoo någon dag nu i veckan. Ska be han skriva in mig tiden den 5 April *så långt*.. Jag kommer även då säga att jag kommer ner igen nån dag senare för att ge han bilden som jag ska tatuera och sen efter jag har fått mina pengar så ska jag dit och betala allt. Känns bäst, för då kan jag även be han ringa mig Om det är någon som inte kan tatuera just den dagen. Så behöver jag inte tänka på att alltid ha Dom pengarna i fickan. Har ju svårt att hålla i pengar ;)
Imorgon så HOPPAS jag att jag får min H&M kläder. Då är hela min dag räddad :) Och förhoppnings vis får man träffa H sen imorgon. Alltid lika roligt att iaf kunna prata med folk utanför familjen nu när man blir så instängd :)
Jag vill även att S ska ta hand om Diezel på fredag så jag iaf kan få skaka av mig allt skit och ha det roligt.
Jag tror jag är inne i min "vill-ha-allt" dag! :D Dom dagarna kommer rätt ofta! :D

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida