.

05 december 2006

Sweet!!

Haha, jag drev med en killkompis i Enköping om att han skulle komma hit och hämta mig (ska ju till Enköping idag).. Det va lite sött, han skulle lugnt ha gjort det om han hade bensin. Det är ju ändå 25mil liksom.. Men lite sött va det :D hehe.. Men tyvärr så får jag åka tåg i 3 timmar istället SUCK säger man.. Hatar att åka tåg, och jag är alltid så stressad när jag åker, iaf då jag måste byta. Vet inte 100 om jag är på rätt tåg osv.. Men jag har nu blivit rätt van. Måste sitta och plugga också, imorgon blir det tentan.. ORKA! Jag låg och tänkte i morse också (smart jag är va ? ) Ne, men jga kom på att jag måste göra plugga som fan, för jag har ingeting att prata om på muntan (muntliga tentan)... GAH! Och det om 1 vecka.. Kan det bli bättre ?? Fan! Jag hatar Skolan. Man ska ju göra ett uppdrag varje vecka, men man måste jobba med vssa saker längre en 1 vecka. Som tex detta. Men i svenskan om nån vecka så ska jag skriva ett uppdrag om vad som helst, jag har bestämt mig att skriva om tatueringar, men ofta jag klarar av det på 1 vecka :S

Jag kommer saknar Råttorna sååå mkt, speciellt Måne. TÄNK om något händer nu när jag är borta ? :( Tur att Calle är hemma. Jag sa till han igår, att jag kommer bli jätte sur på han om hon går bort. Visst är det inte hans fel, men jag kommer bli så ledsen att det kommer gå ut på han :( Jag håller en tumme för dig, att du mår bra.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida