.

31 januari 2007

Home..

Nu är man i Enköping:) Diezel har varit helt fantastisk på resan, bussen från Kristinehamn till Örebro sov han hela tiden. Men när jag skulle byta till tåg i Örebro till Enköping så va det en vovve som "pip" hela tiden så Diezel kunde inte lugna ner sig. Äger och hunden gick av i Västerås (15min kvar till Enköping) Han somnade pladaskt direkt. Han kissade Inte under hela resan *duktig pojke*.. När vi kom hit så värkades det som att han alltid har bott här, han hälsade och busade lite med alla som va här. Sen så somnade han i soffan och sov jätte länge. Sen så busade han en massa! :D Och nu så sover han..

Visst saknar jag Calle, men jag kommer sakna han mera om några dagar då det värkligen känns att jag bo här och inte hälsar på så som jag har gjort förr.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida