.

26 februari 2007

Depp

Jag ser alla folk, allt går frammåt för dom. När jag kollar på mitt liv så känns det som att allt bara går till ruta 1 igen. Jag bor numera hos mamma, gör ingeting om dagarna. =/ Har knapt ingen som står vi min sida längre. Är det mig det är fel på ? Va det negativt att skaffa Diezel ? Ibland undra jag, vad blir det utav mig ? Jag orkar inte sitta inne längre, jag vill ha kompisar, jag vill ha kul. Jag orkar inte vara här hemma, med en tjurig mamma och en jobbig hund. :(

En riktigt deppar dag idag. Vem finns inget jag kan göra. Jag har liksom knapt ingen som står kvar vid min sida.

3 kommentarer:

Klockan 26 februari 2007 kl. 15:50:00 CET , Blogger Victoria sa...

Jag vet hur det är, det går tungt här med, med jobb och allt, man lägger ner hela sin själ på att söka jobb och allt sånt, men det leder inte nån vart..

Livet känns tungt ibland, men ja, jag vet inte riktigt, för mig har alltid djuren betytt mest, så dom har alltid funnits där för mig. så jag har inte saknat nåt annat.

Men ja, det är inte lätt inte, jag förstår hur du känner.. det är lätt att säga "var inte deppig, det ordnar sig" men ja, det är inte så lätt att gå ut och hitta på nåt om du mår dåligt och har ont osv heller.. :-/

Jag hoppas det känns bättre snart iaf..

 
Klockan 27 februari 2007 kl. 10:16:00 CET , Blogger Pelefant sa...

Tack så mycket :).. Idag känner det lite bättre. Har fått det här "jag skiter i alla, jag klarar mig själv" kännslan idag.

Jag har alltid haft kompisar vid min sida. Visst det finns några kvar, men tyvärr så bor dom 50mil ifrån mig eller mer.. =(

 
Klockan 27 februari 2007 kl. 22:27:00 CET , Blogger Victoria sa...

Usch då, ja det är trist om alla ens vänner bor långt bort, jag träffar inte mina kompisar mer än typ 1 gång per år, ibland inte det heller.. :-/

Sånt är ju inte så kul..
men ja, ibland får man försöka tuffa till sig och stå på sig och försöka vara stark, inte bry sig så mycket om andra osv.. :) Kämpa på! Krama om Diezel mycket också, valpar är odrägligt jobbiga från början, så är det men dag blir det bättre :)

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida