.

23 februari 2007

Det som händer idag..

Snart ska jag välja ut vilka utav mina ny H&M kläder jag ska ha på mig, jag är tjej så det kommer ta ett tag :D:D.. Sen så ska jag KOMMA IHÅG att ta med mig kameran och ta med Diezel ut. Det va faktist ett tag sen jag tog kort på han :O Jag som är en foto nörd.. Haha snacka om att jag är helt slut om dagarna :D Hoppas på fina bilder iaf ;)

Sen halv 2 så kommer Malin hit :) Då ska vi vänta på Jenny, Neo som har varit och badat i badhuset, SÖTT! :D Första gången för han faktist. Förhoppningsvis så kommer Stoffe då också. Sen kl 5 så slutar H, då ska jag möta han här utan för sen så åker vi ner till hans jobb. Där jag ska hålla han sällskap :) Sen typ 9? då han slutar så ska jag hem och pussa MASSSSA på Neo och så kommer jag få en utskällning av Diezel som hatar att jag är borta länge :D

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida