.

28 februari 2007

HOR GRANNAR!!1

Jag hatar mina grannar, eller rätta sagt en kärring och en gubbe som bor tillsammans. Dom har verkligen INGET liv än att klaga. Så från och med nu så måste jag rasta Diezel på trottoaren. Roligt om det kommer någon lastbil/traktor/buss för Diezel är rädd för dom. Och något änu bättre DET ÄR BUSSHÅLLPLATS PÅ ANDRA SIDAN GATAN!.. Jag HATAR grannar!!!!!!! Vad stör dom ? Att Diezel kissar, det försvinner lixom i tomma intet.. Varje gång han bajsar så har jag alltid tagit upp det.. Nu behöver jag inte bara oroa mig inne om han gör något, nu även ute.. FAN VA TRÖTT JAG ÄR PÅ FOLK!!!

3 kommentarer:

Klockan 28 februari 2007 kl. 19:32:00 CET , Blogger Victoria sa...

Vi hade också kärringar som gnällde, vi plockade också upp ju när dom var valp men ett tag från början var det jättelöst, inte diarré, men det var löst iaf, så man plockade upp lite det som gick men det blev ju utsmetat liksom (och det var på vintern) så det syntes ju och då stod dom i fönstren och menade att man inte plockade upp då skiten syntes liksom.. *suckar*

Vissa ska ju gnälla på allt, man får låta bli att bry sig..

 
Klockan 2 mars 2007 kl. 02:00:00 CET , Anonymous Anonym sa...

Hej, unga dam!! ;)

Läste igenom de senaste inläggen på din blogg. Du tycks uppenbart inte ha det allt för lätt med diverse relationer. Kan förstå dig. Blir oxå less emellanåt...
- Hoppas på att det ändå löser sig för dig inom en snar framtid!

Söt hund du har annars!

Ha det bäst!!

Kram, M

 
Klockan 2 mars 2007 kl. 15:40:00 CET , Blogger Pelefant sa...

Victoria - Jo =/ Suck på vissa folk säger jag bara.. Att vissa inte har något bättre för sig. Det skadar ju liksom ingen. Men jag har börjat att gå med han på trottoaren, och hoppas varje gång att det inte går förbi någon människa..

Längtar tills han blir större så han kan gå längre bort och kan hålla sig

Morgan - Man får tacka så mycket för det du skrev :)

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida