.

31 mars 2007

Dagen!!

Dagen idag har varit helt WIIIHO! Runt 11-12 så bestämde jag mig att gå en lång prommis med Diezel, jag ringde Jessi som va på väg till mig. Vi möttes på utan för drott. Sen gick vi runt på Åsen:) Sen när vi va på väg hem till mig så såg jag H åka förbi. Så stannade han och pratade. Han frågade om vi ville följa med till Västerås. Vi hade ju inget planerat så självklart hängde vi på. Lämnade Diezel hos mamma och sen åkte. HAHAH!! Så roligt som vi hade det va det fan bra tag sen jag hade. Jag kan värkligen vara mig själv till fullo med dom 2 personerna. Vi gick runt på elgiganten och väntade på att H:s kompis skulle komma och lämna hans saker. Sen så åkte vill till Ica Maxi då jag skulle köpa hellosan salva. Sen åkte vill till Max och åt.. Sen åkte vi hem. Skulle mer än gärna göra om detta ;) HEHE!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida