.

27 mars 2007

ÖVERLYCKLIG!!!!!


Jag är såååå glad!!! Jag stuttsar upp och ner :) Det är så här.. H gick ner till Tom's Tattoo förra veckan och han fick tid 22maj. Jag skulle ner idag och jag bad H att följa med mig. Så sa Tom om jag ville ha en tid fort som möjligt eller vänta. SJÄLVKLART fortsom möjligt. Sammtidigt så sa H "fan om du får innan mig".. Efter att Tom har tittat i allmenackan så sa han "nu på fredag".. WIIIHOO! Det kan ju inte bli bättre :) Och jag säger bara TACK och lov att H är på Tattoo båten då, pga annars skulle han vara med. INGE BRA INGE BRA! Jag måste ju sitta utan BH :O.. Så, JAG SKA TATUERA MIG PÅ FREDAG!

Så bilden på sidan här det är den jag ska tatuera! Fast den kommer då va i färg. Den ska sitta på chest piece (alltså över brösten) och spindeln kommer gå mellan brösten och nyckel under BH- bandet... Snyggt eller vad?! :D

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida