.

30 mars 2007

Today it tha day..

Idag är det TATUERINGS DAX! haha är såå nervös :P Eller rätta sagt faktist inte att tatuera mig, inte än iaf. Mesta jag är nervös över att sitta där med tuttarna i vädret :P hehe.. Det kommer säkert gå jätte bra. :) Ska även träffa H i kväll en snabbis då han kommer hem, och Jenny och Neo ska sova här. DET kan ju inte bli bättre!! :D

Jag håller på att smälta när jag ser Neo, han har blivit så STOR och helt anorlund u annsiktet. SÅÅÅ JÄVLA SÖT!!!

Haha snackade med Calle nyss. Ni vet, den där omogna exet :) Tur att han håller med mig iaf att förhållandet va ett fiasko! Ärligt när jag tänker tillbaka, jag kommer inte ihåg nån stund när jag värkligen mådde prima, då jag va så lycklig.. Direkt när jag flyttade hem igen så känndes allt såå mycket bättre, även om han och jag fortfarande va tillsammans då. Men jag hade inte äns tid att tänka på han.. :P:P

Åååh sitter här och har bajs ont i magen :( Måste få någonting i mig innan jag sätter mig under nålen iaf. Jag vill att dagen ska börja :P

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida