.

29 mars 2007

Vill inte, kan inte.. blää!!

Varje gång jag tar upp mobilen så vill jag skicka iväg ett sms till Han, men nepp. Jag har bestämmt att jag ska låta han vara idag. Snäll jag är va?;) Han är ska ju åka på tattoo båten idag (såååå avundsjuk).. Fan va jag också vill vara där, men nepp.. Det bästa är iaf att jag ska tatuera mig imorgon :) Med brösten i vädret och allt, läääskigt!!!

Åååh smsen jag fick utav han igår.. Jag smälter, såå jävla söt han är! Men som sagt, jag ska försöka att inte tänka på han. Jag ska bara låta allt va så blir det som det blir. MEN hur kan man INTE tänka på han.... "Du är inte den enda som säger så å det finns inget som är perfekt! Om de finns så är du perfekt..." Okej, ska sluta tänka... ^^

Kom nästan precis hem, gick härifrån kl halv 12 i dag. Så jag och Diezel har varit ute en masas =) Lagom trött han va när han kom hem. Men det är ju så skönt för nu har han fått rusa av sig det busiga i sig och sover gott :).. Jag va med Jenny, Neo, Malin, Caspian, Kevin och sen kom Emelie.. Ååååh Neo är ju bara för söööööt när han gungar!! :D

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida