.

01 april 2007

bra & Dåligt..

Vi börjar med det dåliga först...
Jag vet att inners inne så vill jag så mycket, men tyvärr kommer det aldrig(?) bli så. Jag önskar ibland att man kunde sudda ut sina känslor/tankar osv. Det värsta är att jag må dåligt utav det.. =/

Jag är en sån där community fanatiker.. typ ^^ Och på en engelsk bodymod community r jag medlem i. Jag laddade upp kortet på min nya tatuering innan jag gick och la mig i natt. Redan fått en del positiva kommentarer och en del som har tagit den som favorit:) Hehe måste ju bara bli glad :)
.: posted by ***
awesome tat
i love it.
. Posted On 3/31/2007 .

.: posted by ***
I love this piece. Wish I could get a chest piece
. Posted On 3/31/2007 .

.: posted by ***
That's just too cute! :)
. Posted On 3/31/2007 .

.: posted by ***
that is AMAZING! i want it. lol.
. Posted On 3/31/2007 .

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida