.

07 maj 2007

Hur mkt skit är en människa värd att ta? Hur stark tror folk att man är?

Jag klarar inte äns att vara hemma längre. Men en mamma som bara klagar på ALLT och inget är Okej. Med en halvfarsa som är stirrig som ett djur för att Diezel är en VALP och inte kan hålla sig. En halvfarsa som har förstört allt jobb jag har lagt ner på Diezel när jag väl går ute. Med en lillebror som Kan ta Diezel då och då, men VÄGRAR att gå ut med Diezel om han behöver.

Bara för att jag Inte trivs hemma, bara för att jag inte orkar att höra massa skit mer så går det över Diezel. Kan ju inte gå till vem som helst, med Diezel. Kan inte försvinna ett tag från helvetes hemmet, med Diezel.

Jag önskade att jag hade en egen lägenhet. Där bara jag och Diezel bor, där ingen tjurig kärring som är på mina hälar hela tiden. Ingen halvfarsa som tjatar. Tänk vad bra jag skulle må!

Vad gör man när hoppet försvinner?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida