.

02 april 2007

Helgen!!

Helgen har varit kanon bra! Det va faktist ASS länge sen jag hade det så här roligt. Det tråkigaste kom dock på kvällarna då man inte har något att göra men iaf..

Fredags: Va nere på stan med Jenny, Malin & barnen. Vi käkade glass och även Diezel :) Sen gick vi till Skolparken och va där ett tag Emelie kom förbi också. Sen lite senare så satte jag mig under nålen hos Tom. Är riktigt STOLT över tatueringen alltså. Nu vill jag bara bygga på den. Fick även veta, om jag hittat någon lärlings plats (piercare) i sommar så har jag sedan ett jobb hos Tom. Kan ju inte bli bättre.

Lördags: Gick ut med Diezel och mötte Jessica vid Drott. Vi gick runt på Åsen med lilla Diezel. På vägen hem så mötte vi utan en åkande H, han stannade till och pratade och sen frågade om vi ville följa med till Västerås. Vi gick hem och lämnade Jessicas saker och Diezel sen hängde vi på. Gick runt på Elgiganten och bara skojade till det. ASS KUL! Jessica och H är dom 2 jag kan vara mig själv till 110%. :D Sen käkade vi på Maxi och sen drog hem.

Söndags: Jag och Laura gick ner på stan för att käka glass. Även då fick Diezel glass också men faktist denna gången egen mjukglass:P Jag har en tjockis hund.. Men Det är ju inte ofta det är sommar :D

Fast mina känslor för Han har gått till och från hela tiden. Eller hur man säger. Men jag har bestämmt att jag kan inte sluta umgås med han. Han är för bra vän för att sluta. Sen får känslorna köra som dom vill.

Haha mamma och Janne har städat balkongen så nu är det fint och vi kan ha dörren öppen. Diezel har hittat sin plats. Han har tagit ut typ alla hans leksaker och lagt dom på 1 och samma ställe.. SÅ SÖT!!!!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida