.

20 december 2006

Vad ska man hitta på idag då?

Jag och Jenny skulle ner på stan idag. Men jag har försökt att ringa henne och skickat sms, men inget svar får jag. =/ Så det blir tydligen inte stan idag, jag som måste köpa kläder till julafton =/...

Måste också gå till OK för att hämta ut ett paket, förhoppnings vis är det affischen till Neo som han ska få i julklapp. *håller tummarna*

Det är bara 4a dagar kvar nu till jul=O Det känns värkligen inte som det. Förutom i går så snöade det här faktist, men idag är det sol så det försvinner lika fort som det kom. KUL att få en varm julafton, den ska ju vara lika varm som midsommar.. Fy fan!!

Tomten jag vill ha en riktigt jul, en sån som man har när man är liten

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida