.

14 mars 2007

Besviken..

Nu kommer ett till ARG inlägg om någon person. Men nu är det om Mamma..

Lite tycker man att hon kan bidra med?! Tex som hon sa förut så skulle hon betla valp kursen och jag veterinärn, sen efter nån vecka så säger hon "Du måste ge mig 750kr så jag kan betala valpkursen".. Snällt! Men jag hade inte pengar till det så jag sa att hon inte skulle betala den. En sak man hade sätt ifram imot sket sig.. Sen också ett exempel på när hon köpte klotången så säger hon "Den kostade 30kr, så du får ge mig det sen".. :O KUL lixom. Men åt Jenny som inte äns bor hemma kan hon ge 1000kr hit och dit. Men till mig måste jag betala ALLT själv. Hon har betalat 200kr allt som allt under denna tid..

Så frågade jag henne om 197.2 km va ca 20 mil så sa hon Ja och frågade varför jag undrade. Så sa jag att det är så långt mellan Enköping och Kristinehamn så jag vet hur mkt pengar H ska ha när han kör mig dit. "Men han behöver väll inte så mycket, han får ju vara med dig" säger hon :O URSÄKTA? Ibland undrar jag fan va den människan tänker med.

Jag har 1000kr på konton, får 2200 slutet av denna månad. Och jag försökte säga lite smidigt att jag vill åka på Tattoo båten så typ försöker att hon kunde bidra med något. För denna månad måste Jag betala hela veterinären som går över 1500kr och mat till han och sen betala H för att jag ska kunna få tillbaka mina saker. Ne, det ända hon säger "Ja, jag kan ju jobba hemma så jag kan ta Diezel"..
Vill bara sätta mig ner och böla, jag ORKAR inte sitta inne hela JÄVLA tiden, och när det väl kommer något som jag SÅÅÅ MYCKET vill på så nee.. Är det verkligen så mycket begärt? Bara 1 jävla gång..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida