.

09 mars 2007

Utmanad..

Jag är utmanad utav Susfu

Varje spelare börjar med att skriva sex underliga/egendomliga saker om sig själv. Bloggare som blir utmanade ska skriva sex saker om sig själv i sin blogg och samtidigt ange reglerna för spelet. Bloggaren väljer sex nya bloggare och gör en lista av deras namn. Efter att det är gjort skriver bloggaren en kommentar i deras bloggar för att låta dem veta att de har blivit utmanade och att de ska läsa ens egen blogg för mer information.

Inget att bråka om, bara att köra:

1) Första dagen i årskurs 1 så sprang jag till skolsystern och bad dom opperara in min öron, som sen blev i 3an.
2) Jag kan nästa gå hur långt som helst för att få bekräftelse (dåligt självförtroende till max).
3) Jag vill ha barn.
4) Jag klämmer porrisar (pormaskar) när ingen ser ;).
5) Jag kan gråta för nästan ingeting.
6) Jag har suttit på barnhem & fosterhem.

Jag vet inte vilka Jag ska utmana, så det får väll bli såhär: Dom som vill bli utmanade take it! ;)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida