.

09 mars 2007

Sthlm imorgon!

Denna affären blir det imorgon Crispin. Jag HOPPAS att dom har dom skorna jag vill ha! Annars blir jag jätte besviken :( Då kommer jag dra med Elin runt hela sthlm för att hitta just de jag vill ha! Men jag hoppas som sagt att dom finns där, de kostar ca 300kr isf.. Och då har jag råd att köpa nitbälte som jag i flera år velat ha men alltid undvikit att köpa det.

Jag HATAR att shoppa, tro det eller ej. Typ innan jag ska till affären så tänker jag "just DEN saken ska jag ha".. När jag kommer till affären och jag ser den saken så tvekar jag och bara "nej, jag lever utan just Den saken".. haha Men imorgon så, då MÅSTE det blir skorna, fotbolls strumpor och nitbälte!!! :D

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida