.

08 mars 2007

Seg dag..

Det kan man lungt säga att det är. Jag är så trött att jag inte orkar med någonting. Ibland önskade man att man kunde fixa hundvakt precis när man vill.. Visst låter det elakt, men ibland måste man få nya tag för att klara av saker. Diezel kräver ju en massa.

Igår så kom även Jenny och Neo hit.. Åååh lilla Neo kan sitta :) STOR KILLE! Har kort på det i kameran, men kan dock inte lägga in dom. Måste vänta tills jag får min dator, som är på 10000år!!!!!!


om 2 veckor (kanske) så ska H köra mig till Kristinehamn. Så snällt!! Jag hatar att fråga folk om dom kan köra, men jag frågade han iaf.. Det skadar ju inte att fråga ? Och det är ju liksom ett måste att jag ska dit. SÅ snällt av han att han kan, för då kan jag förhoppningsvis ta med mig allt jag har där. Dock inte råttorna :S Dom får jag hämta någon annan dag.. FAN va jag saknar dom!!!!!!

1 kommentarer:

Klockan 9 mars 2007 kl. 04:17:00 CET , Blogger Susfu sa...

Hej :-) Med risk för att framstå som en som sänder kedjeprev, detta är som det, men känns lite mer intressant och eftertänksamt.
Du är nu utmanad: http://susfu.blogg.se/1173406047_utmanad.html

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida