.

07 mars 2007

Dumpad?

Igår blev jag dumpad genom sms.. Rätt komiskt. Calle 25år, levt med han i 6 månadet dumpar? mig genom sms.. Vad säger man ? -Okej!..

Jag är håårt besviken på han, för det hade ju sagt att han skulle komma på fredag. Men ja, nu så blir det inte så. Och jag behöver verkligen saker där ifrån. Jag har ALLT där. Det som jag tog med mig därifrån hit va Diezel, några få kläders plag och min kamera. Det som JAG måste ha är ALLA mina skolböcker & MIN dator, det är verkligen ett MÅSTE just nu.. Men jag har även hur mycket kläder som helst där, alla mina julklappar, alla döskalle saker & råttorna (SAKNAR). Får ragga upp någon som kan köra mig dit och tillbaka. För då får jag SÅ mycket hem hit än om jag skulle åka tåg/buss..

De som får mig arg/besviken får verkligen smaka på sin egen medicin. Jag kan vara hur uppkäfftig som helst, hur dryg som helst.. Så det kommer han få smaka på tills jag har alla min a saker. För den JÄVELN har nu gjort så att jag inte kan tatuera mig.. ARG!!!!!!!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida