.

14 mars 2007

GAH!!

När jag va borta i Sthlm så hade min halvfarsa "fixat" så att 1 data kabel va i mitt rum.. Som sagt, de hade tagit bort raouten ur mitt rum (fråga mig ej varför, dom har det trådlöst och jag måste ha kabeln)... aja iaf, han sa att han hade lagt den under min säng. Första jag sa va att Diezel kommer att gå under sängen och bita sönder den. "Nejdå jag har fixat det" säger han.. Sen tänker jag inte mer på det.

När jag och Diezel sen skulle sova så hörde jag han käka på något, det va inte kabeln men halvfarsan hade puttat under de sakerna jag hade under min säng (som jag hade för att Diezel inte ska krypa under och bita i sängen... Råttorna har ju sammlat på sig en massa bland fjädrarna i min säng)... Då började jag bli irreterad så jag fick putta ut sakerna igen. Och datakabeln va från dörkarmen mot under sänge som jag såg då.. Irreterad!!

VARFÖR SKA DOM ALLTID GÖRA SAKER I MITT RUM NÄR JAG INTE ÄR HEMMA??

Och ja, som sagt.. Vem hade rätt? Han eller jag? JAG! Diezel har tuggat på kabeln jätte mycket, finns knapt ingeting kvar. Ända mamma säger "passa bara för de är ström i de kablarna också inte lika start som i en elkontakt men ändå".. VAFAN ska jag göra ? Det är ju fan dom som har dragit kabeln i hela hallen för att den ska vara i mitt rum?!.. Visst kan jag säga ifrån han när jag är vaken, men han biter mest i den när jag sover (och han också igentligen ska sova).. GAAAAH!!!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida