.

02 mars 2007

Hemma och en sjuk bäbis!

Jag åkte igår, kom hem idag.. De personerna som va där va sjuka och trötta så det ända man gjorde igår va att ligga i sängen och kolla på film. Jag får myror i brallan av att bara sitta/ligga hela tiden. Jag stack imorse medans dom sov.. De va sega och knapt inte sa ett piss, så orka vara där 1 dag till?!..

Min bäbis har blivit sjuk =( Eller han har nog rätta sagt käkat något som han inte ska. Vaknade imorse och såg en STOR "pöl" som han hade spytt. Jag gick ut med han sen efter så spydde han igen, då va det vatten liknade med nån mabit i, sen efter nån min så började han att spy galla :( Sen har har typ spytt 4ggr bara vitt skum.. Stackarn! Men han har inte spytt något sen typ 12. Så det är iaf duktig. Kom hem ca kl 1 och han har sovit typ hela tiden. Stackars min bäbis. Han som brukar vara en riktigt buse, men han orkar värkligen inte det :(

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida