.

27 mars 2007

En till dag..

Jag snackade med H.P igår.. Angående det jag skrev för nån dag sen att jag bara har kännt riktigt kärlek 1 gång och det va i han. Mitt sätt att veta det är att jag kommer ihåg den känslan jag fick bara då han kramade mig. Men andra mina ex så kommer jag inte äns ihåg känslan, visst fick jag känsla då men inte lika stark så jag kommer ihåg den än idag. Förutom H.P då! Men iaf.. Jag skrev det till han, och jag sa även att det är lite läskigt. Aww så skrev han "ja, lite läskigt är det"... "men jag kommer också ihåg känslan".. Sött! :)



Jag fick mammas mobil igår. Då de mobilerna jag har haft på senaste tiden inte funkar för mig!! Jag ger tydligen otur för mobiler ;) Min Nokia tappade jag askoppen för flera år sen så display gick sönder. Fick då Stoffes display då han hade en liknade mobil som min. Sen efter några år?! Så har den display slutat att funka halft som halft. Allt försvinner då och då (rätt ofta). Så när jag flyttade tillbaka hit så fick jag mammas gammla mobil, bätte än inget. Den funkar hur bra som helst förutom 1 dag då det började att brusa som FAN i luren när jag snackade med någon. Sen helt plötsligt så funkade inte laddaren så jag kunde inte ladda den. GAH! Men nu så, har mammas mobil! (den på bilden).. ÄLSKAR designen på den! :) Jag och min lillebror har tjötat om den HELA tiden. Och nu är den min!! :D


Jag va med Jenny igår. Jag och Diezel gick och mötte henne ute för att Neo skulle gunga. Men där vi va fast det ingen sån liten gunga så det sket sig. Sen satte vi oss ner för att Jenny skulle fixa mat åt Neo, ne då hade hon ingen nappflaska med sig.. Så vi gick hem till mamma så fick lillen gröt och Diezel somnade T.om utan för porten då jag och jenny bara skulle röka klart. haha! Trött eller ?! :)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida