.

26 mars 2007

Vad har hänt med min mamma?! Förut så kunde hon tjöta om 30kr i flera dagar. Men nu har hon betalat en massa. För det första så köpte hon hans mat för någon dag sen, och samma dag så säger hon "Veterinären kommer ju gå på ca 1000kr så jag betalar 500kr" :O Chockad? Japp. Sen igår så hade de köpt stort ben åt diezel (det på bilden), leksak och godis. Så jag har ca 2500kr på kontot och ska betala 500kr för Diezel.. vad ska jag göra resten av 2000kr ?! ÅÅH VA JAG VILL PÅ TATTOO BÅTEN!!! Jag kommer att sörja på torsdag! :D

SHIT vilken jävla tant vi har till granne. Hon är typ jätte snurrig. Men igår halv 10 så ringde hon på dörren. Och frågade efter mig?! Vad vill hon mig? Diezel får ju inte äns hälsa på hennes hund. Men J som öppnade dörren sa att vi sov. Mamma hade även pratat med nån granne imorse och hon hade tydlige plingat på och stört alla grannar. Stackars människa.. Men blev sur för när hon ringde på så sov Diezel inför natten så det tog han ca 2 timmar att somna om..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida