.

24 december 2006

God jul!

Idag är det ju jul! Det har varit trevligt, men riktigt stressat. haha, hoppas att det inte blir lika många personer nästa år. Detta va värkligen för mkt... Men det va bra iaf, i hela hel heten.. Men jag har faktist inte käkat någon jul mat alls typ. Det blev för mycket så jag han inte med det.

Jag (och Calle) har fått massa med fina julklappar. Det jag/vi fick va:
  • Shots spel i glas
  • Döskalle tofflor
  • Döskalle trosor
  • Döskalle halkskydd till badrummet
  • Döskalle kakel dekoration
  • Döskalle köks gryt hanskar
  • Döskalle förkläde ^^
  • Döskalle dörrmatta
  • Döskalle ask-kopp
  • En fin ljustake i glas
  • 2st röda sängbors lampor
  • ca 6 par svarta hotpants
  • Fotoram med inbygd klocka
  • 2st SÖÖÖÖTA muggar
  • Mixer
  • En bok med olika smoothies
  • Vita mysiga tofflor + fotkräm

Dom muggar jag fick "passar" ihop om man ställer dom brevid varandra, ena står det "his" andra "hers".. med hjärtan på.

Imorgon så åker jag på kryssning. Ska bli riktigt skönt, men det bäästa utav allt är att Calle ska följa med. Saknar han SÅÅÅ mycket!! :D Massa mys med han

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida