.

19 mars 2007

Man kan inte gråta över spillt kaffe.

Angående mitt och Calles förhållande som va och nu:
Vem mår inte bra utav ett nyförälskat förhållande? Men när det väl har lagt sig så märker man de dåliga sidorna hos den andre, och ibland för dåliga sidor... Jag kan tyvärr inte veta exakt när jag började att tvivla. Men det va rätt tidigt. Men jag försökte att inte tänka på det och typ hoppades på att saker skulle bli bättre.

Sanna vet precis ALLT. Varje dag snackade vi på msn. Hon och jag har även kommit varandra så mycket närmare. Jag vet att jag kan öppna mig till henne. Ska bara veta hur många ggr jag ringde henne och grät för saker Calle hade gjort som gjorde mig ledsen.

T.o.m. första dagen då jag träffade Calle började jag tvivla. Vem vill ha ett förhållande med en kille som röker på? Visst han "slutade", men även så hade han gjort det lite då och då nästan hela vårt förhållande. Det är bara en utav de sakerna som fick mig att sucka riktigt bra.

När man nu ser tillbaka Hur vi hade det tillsammans, Hur jag igentligen mådde så ångrar jag förhållandet. Jag har dock även förlorat en del vänner pga detta, som jag ångrar så hårt. Men som det sägs att det är bra att man går igenom det dåliga så vet man att man inte gör samma misstag igen.

Nu vet jag vilka vänner jag har. Jag vet vilka jag kan prata med och vilka som öppnar sin famn när man behöver det. Jag tackar H & Sanna sååååååå mycket att de alltid finns där, att det "vill" höra ifrån mig när jag mår dåligt och bara vill prata ut mig.

1 kommentarer:

Klockan 19 mars 2007 kl. 19:14:00 CET , Anonymous Anonym sa...

Gumman!! du är min bästa vän, å ja blir bara glad när du anförtror dig åt mig. detta med calle är en bra erfarenhet, men du ska ha de bästa=) å jG Ska se om ja kan komma upp( haha ja lär mej) till dej i maj=) Pussar

 

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida