.

15 mars 2007

Vill Vill Vill

Åååh va jag vill tatuera mig.. Ovanligt ? Imorse satt jag och pillade lite på hur den kommer se ut.. JAG ÄR SÅ KÄR! Riktigt färgglatt kommer det vara, det kan ju inte bli bättre :)

Diezel är en stor bamse snart :) hehe riktigt stor har han blivit.. Längtar såå mycket tills hans tänder rammlar av och att han ska bli rumsren.. =/ Tycker det har tagit Jävligt långt tid och han är änu inte rumsren. Med bajsandet så är det mycket bättre, han säger till när han ska bajsa så då hinner man gå ut. Men kissandet är förjävligt, det gör han vart som helst när som helst.. Hoppas att det ger sig snart iaf

Igår va jag med Ullis och Sabina, det va flera år sen vi träffades sist. Så det va riktigt skoj att träffa dom :) Får hoppas på att det blir fler dagar..

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida