.

19 mars 2007

Roa trip

Det va ett tag sen man skrev här. Det KAN beror på att först så bet Diezel av internetsladden sen så tog mamma den andra sladden. Och nu måste jag vänta tills Torsdag? för att få internet i mitt rum. Nu sitter jag i mammas rum.

Så vad har hänt? - Jo en del faktist!
Igår så åker jag och H till Kristinehamn och hämntade mina saker, det va hur roligt som helst på bilresan.. haha han är den bästa snubben att åka med, man får det ALDRIG tråkigt. Fast om jag ska vara ärlig så va jag SKIT rädd att Calle skulle vara hemma när vi kom.
Det är såhär att jag och Calle (Mitt ex) har bråkat nästan varje dag nu, och han ville att vi skulle komma efter 16:00 för annars skulle han bli skit sur och jätte besviken och blablabla, men ju mer vi bråkade om SKIT saker så ville inte min vilja träffa han. Så jag och H bestämde att åka runt 12, så vi va framme typ 2-3.. Och Calle slutade 4a just därför han ville att vi skulle komma då.
Men iaf, vi kom dit.. Packade alla mina stuff och sen åt pizza och sen drog hemmåt. När jag väl kom hem så frågade mamma hur det kändes hela tiden:P Men det kändes helt OK. Han har värkligen bråkat om allt, och ju mer han håller på ju mer hat får jag för han. (om Calle alltså).. När jag packade upp saker så OPS Långkalsonger, vit tshirt och en vit tjock tröja som inte va mitt.. TACK! :)
När jag skulle sova och la mig i sängen för att bara slappna av så kom tårarna. Igentligen vet jag inte varför. jag har verkligen INGA kännslor kvar av Calle så det är inte över han jag grät över.. Jag skickade ett sms till H och smset jag fick tillbaka fick mig att må mycket bättre. Sen nästan precis efter så ringde Sanna, fast jag grät precis innan hon ringde så skrattade jag och skojade med henne. TACK SANNA ATT DU FINNS.. <3!!


Jag berättade faktist för Han hur det va och det, alltså detta :Klicka här Sa även att det säkert bara är min svaghet som har fått kännslor. Som jag även tror. Även om han inte behövde få reda på det så känndes det bättre för mig på något sätt att säga det.

haha Diezel tyckte aboslut inte kom "brevet" som Calle hade skrivit och lagt det i de peckningen jag hade. Haha det är inte så helt längre :P HAHAHAHAHAH!!!!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida