.

06 mars 2007

Jag klarar 1 dag till..

Ibland känner jag mig starkare än någonsin dagen efter jag har mått dåligt. Syrran och Jessi kom till mig igår, EFTER jag hade tjaffsat med dom och sagt precis hur jag tyckte och kännde. Det va ju inte direkt det bästa humöret i luften när dom kom. Hur kan man vara på Woho-humör när man vet att dom kommer bara för att man har klagat?! Men det va iaf snällt att dom kom, fick pussa på Neo en massa!! :)

Idag då, vad händer ? Jag hoppas att jag kan gå ner till studion och beställa tid. Det bästa skulle vara om mamma kom hem innan 6, så hon kan ta Diezel, och att H slutar 6. Om det blir så, så hoppas jag på att H inte har bråttom för då ska jag smöra till mig att han ska följa med mig :)

Diezel bara blir större och större. Eller ah, jag ser faktist inte det (är ju med han hela tiden) men jag känner det när jag ska bära ut han. Han vägde ca 4kg när jag fick han, nu väger han ca 11.. Längtar lite LAGOM mycket tills han kan hålla sig bättre. För då kan vi åka hiss även då han bara ska ut och kissa.

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida