.

19 mars 2007

MOGEN EX!!!

Ibland undrar jag vad som rör sig i hans huvud. Ja, Han heter Calle och är 25år. Han gjorde slut genom sms, skickade idag hans mamma för att prata med mig. MOGEN.. Tycker synd om den där 25åringen som beter sig som 10år.
Han håller på att tjata om 3000kr för Diezel. För det första så hade jag och Calle "delad" ekonomi när han betalade 1500kr, så det är ju inräknat mina pengar. Han har varit skylldig mig 400kr sen 7 månader tillbaka. Så ah, det blir 1100kr att betala. Han har jobb, jag har inget jobb. Så den dagen min ekonomi räcker så kan jga betala tillbaka. Och DEN DAGEN han visar att han är 25år och kan ta en riktigt konversion. Det ända han gör när man ringer han så skrattar han, DET ÄR ETT BRA BEVIS PÅ UNDERLÄGSEN het... :D Skratt retande..
HUR FAN KUNDE JAG VA TILLSAMMANS MED HAN I 7 MÅNADER?

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida