.

24 mars 2007

Ny design..

För de personerna som brukar vara på min blogg ser att designen är ny :) Så, vad tycks? Man kan "dock" inte kommentera per inlägg man skriver, men under "chat" så har jag en liten gästbok så det är bara att skriva där vad ni tycker är bra och dåligt med min sida.. :)


Jag låg och tänkte inatt, på den där riktigt kännslan man får när man är RIKTIGT kär, för vem vet igentligen när man är det?! Jag kan ärligt säga att ända gången jag kände mig RIKTIGT kär och bara ville skrika ut att jag va hans tjej, det va då jag va tillsammans med H.P. Jag va blev av med oskulden långt innan han och jag blev tillsammans. Men ändå så gjorde vi Inget sånt. Konstigt nog nu när man tänker efter ;) Men den kännslan han fick mig att känna kommer jag aldrig att glömma. T.ex. då han och jag bara stod och kramades länge utan att säga något. Ååh kan säga att jag saknar den kännslan!!!

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida