.

25 mars 2007

Ibland känns det bra..

När man är nere så känns det så bra att höra ord som värmer. Igår va jag alls inte på humör. För det första så va Diezel ett HELVETE igår, han kissade inna 100000000ggr och gick även ut lika mycket. Sen så är det Alltid någon person som klagar på mig.

Jag skrev ett sms till H i går, att jag kännde mig nere och att det måste fan vara något fel på mig för det är ju liksom inte 1 person. Det jag svar tillbaka va:
"...De är inge fel på dig vännen! Ja tycker ju om dig! Så de är INGE fel på dig.."
Bara det fick mig att må mycket bättre kan jag säga. Han kommer alltid med de orden som man alltid får ett leende utav. Tack att du finns!'

Snackade med O nyss, haha söt han va. Han skrev till mig på msn:
"du är en vacker flicka jag menar de vacker påde in och utsida under alla år vi har haft kontackten till och från har jag märkt de på dig käns som om jag e din vän och jag känner inte äns dig... och du är vacker söt underbar... om någon inte slänger sig över dig såfort de får chansen så e risken rätt stor att de är bögar... du är en del av sveriges elit"

Idag känns det bra, än så länge. Vem som komma här next och klagar?! =/

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida