.

27 december 2006

woho!!

Igår så kom jag hem. Känns faktist riktigt skönt att äntligen komma hem=) Fick julklapp av Calle, fick döskalle glas. Jätte fina. Fick även 2 svarta frukost skålar och bädsett av hans mamma. Så sött!! :D


Idag så va jag, Calle och hans mamma ute på stan här i Kristinehamn och kollade lite om det fanns något roligt att handla, men hittade inget spec. Jag köpte såndär lera som blir hård i ugnen (kommer ej ihåg namnet på den leran) men med den så ska jag töja andra örat:) Fint fint! Jag har även varit på Biljarden idag, träffade Bobban och Jonte som jag va kompis med då jag bodde i sthlm (för ca 6år sen). Så det va lite roligt att träffa dom också.


Jag har blivit förälskad i en mobil. JAG VILL HA DEN NU!!!

LG KG920

Imorgon så ska vi in till Karlstad och kolla lite i affärer, det finns ju sååå mkt mer där än här iaf. Så jag hoppas att jag hittar något roligt. Jag och Calle ska till en snubbe imorgon som hans hund har fått en kull. =) Sööött!!! Hoppas att vi ÄNTLIGEN får våran vovve!!! :D

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida