.

21 mars 2007

Allt & Inget

Nu sitter man här igen, med en damp hund under mammas säng. Jag längtar SÅÅ mycket tills jag får en datakabel så jag kan sitta på min dator. Jag själv tycker att bloggar med bilder är roligare att läsa, så mer bilder lovar jag att det kommer då jag kan sitta på min dator.

Jag kan inte sluta tänka på han, DAMP!.. Jag tror även att det är första gången Jag vill ha en fast det aldrig kommer att bli så som jag vill =). Men men finns inte så mycket att göra.

Iförrigår bestämde jag mig att sluta röka, igår rökte jag mindre än 2cigg.. Men jag köpte ett paket idag som jag sa att jag aldrig skulle göra igen..Dumma mig, men jag kan ine sluta nu. Det går bara inte.. Att bara sitta hemma om dagarna får mig att röka för att dröja på tiden. Så jag LOVAR att jag ska sluta då jag har mer och göra om dagarna, då även Diezel är större så man kan hitta på mer saker med han..

Ja, vad mer ska man säga ? Jag är lycklig singel! ;)

0 kommentarer:

Skicka en kommentar

Prenumerera på Kommentarer till inlägget [Atom]

<< Startsida